Audacity and me - when 2 become 1

Hej alla!

Jag har precis laddat hem ett inspelningsprogram som heter Audacity, och är helt gratis!
Det är jättekul!
Det är som när jag var liten och upptäckte Ljudinspelaren på datorn. Kunde sitta där i flera timmar.
Bara känslan av att höra sin egen röst, skitsamma om ingen annan lyssnade - det var ändå en
egen inspelning och det kunde lika gärna vara Spice Girls for all i cared.

Så dagens tips till alla musiknördar - ladda hem Audacity och ha lite kul!
Håller på att försöka göra nåt med just Spice Girls gamla klassiker "2 become 1", bara jag, min gitarr
och min mikrofon - inget stativ btw.

Lägger upp nåt klipp senare när jag är nöjd med slutproduktionen ;)
Lämnar er med youtubeklippet av "2 become 1" just nu.


Kommentarer
Postat av: Sanna Ulfsparre

Cooolers! kram på dig

2009-08-27 @ 20:39:04
URL: http://www.folkbladet.nu/?cat=168

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0