Tips: Billig och bra kattväska

I helgen ska jag och Ture åka och hälsa på mamma och pappa. Vi åker buss, så jag behövde en ny bärväska och en billig sådan. Jag gjorde några efterforskningar och hittade en för 149kr på Rusta. Så idag åkte jag över halva stan ut till affären och vilken tur jag hade! Det fanns bara två kvar! Fullt förståeligt, det är verkligen ett jättebra pris och jag har haft en väska därifrån tidigare, enda anledningen till varför jag var tvungen att göra mig av med den var för att stackars Ture kissade i den när han vaknade på väg hem från veterinären, efter kastreringen.



Tips: Ring innan och fråga så att det finns väskor kvar. Nummer till din affär finns på deras hemsida rusta.se
Min väska luktade starkt av något slags impregneringsmedel, så finns det tid - vädra den innan användning. Om du har råd fanns det även gulliga filtar i affären för 50kr, så katten får det mjukt och gosigt på resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0